HERKEN JE DIT?

De balans tussen het ondernemerschap en vrije tijd was altijd al een uitdaging maar is nu door de coronacrisis compleet vervaagd.

Ik merk dat ik continu met veel dingen tegelijk bezig bent.

Ik heb meer behoefte gekregen aan structuur in deze coronatijd.

Door onzekerheid en onrust ervaar ik stress.

Ik vind het lastig om te bepalen aan welke klant ik prioriteit geef.

Ik heb het nóg drukker (gehad) dan ooit. Alle informatie die op me afkomt, het filteren van regels, het uitzoeken van rechten, het wachten bij leveranciers, alles kost nóg meer TIJD dan ooit tevoren.

Soms weet ik echt niet meer wat ik moet.

Ik doe nog steeds dingen waar ik eigenlijk ‘nee’ tegen had moeten zeggen.

Er ligt veel afleiding op de loer en voordat ik het weet ben ik weer iets anders aan het doen.

Ik werk veel alleen en kan een positieve boost goed gebruiken.

WAT LEVERT DE WORKSHOP JE OP?

Het is iets positiefs, je tijdsinvestering levert energie in plaats van dat het je energie kost.

Handvatten bij het bepalen van je prioriteiten.

Je gaat op een andere manier met je werk om waardoor je met veel meer focus je TIJD gaat indelen.

Het geeft je overzicht en rust.

Het is je duidelijk welke zaken en gewoonten je kunt (wilt en gaat) veranderen.

Nieuwe frisse motivatie om er weer voor te gaan.

Je hebt weer voor ogen hoe je meer balans tussen werk en privé kan bewerkstelligen.

Met elkaar zorgen wij voor een stok achter de deur zodat je ook daadwerkelijk het gaat aanpakken zoals jij wilt en je rust gaat geven.

Door een interactieve aanpak creëer jij zelf de manier van werken die bij jou past en voor jou effectief is.


WAT ZIJN DE STAPPEN?

STAP 1

Je ontvangt voorafgaand aan de online training een vooropdracht.

STAP 2

Je volgt de online training in een kleine groep met veel interactie. Zo besteed je jouw tijd efficiënt en leer je nieuwe vaardigheden vanuit huis.

STAP 3

Je past datgene wat je geleerd hebt zelf toe in je dagelijks leven. Hierdoor merk je de voordelen van de technieken.

STAP 4

Na een aantal maanden kun je in een online telefoongesprek de zaken bespreken met de trainer. Wij plannen met plezier een online gesprek in.

VOOR WIE?

Iedereen die zijn of haar vaardigheden op het gebied van timemanagement wil verbeteren en efficiënter en meer ontspannen wil werken.

Voor degene die al ervaring heeft met een timemanagement training. Deze workshop is een opfrisser om het overzicht weer te creëren in de chaos waar je nu aan staat.

JOUW VOORDELEN?

VANUIT HUIS TE VOLGEN
ZEER INTERACTIEF
POSITIEVE AANPAK
PERSOONLIJKE begeleiding NA DE WORKSHOP
DIRECT BRUIKBAAR IN DE PRAKTIJK

JOUW INVESTERING

46,50

exclusief 21% btw.

Datum
  • donderdag 12 november
  • 09.30 – 12.45 uur
  • Trainer: Daniëlle Molenaar

Onze “kleine lettertjes”:

Na bevestiging van je inschrijving is je deelname definitief.

Je ontvangt een factuur voor het verschuldigde bedrag zodra de training definitief doorgaat.

Het minimale aantal deelnemers is 5.

Betaling dient te gebeuren voor aanvang van de workshop.

Indien je annuleert voor 21 dagen voor aanvang dan is dat kosteloos. Na 21 dagen ben je het volledige bedrag verschuldigd. Uiteraard mag altijd kosteloos een collega voor je aan de training deelnemen.

inschrijfformulier

    Voorletter(s) *

    Roepnaam *

    Tussenvoegsel

    Achternaam *

    Aanhef * HeerMevrouw

    Emailadres *

    Telefoonnummer *

    Organisatie *

    Adres *

    Huisnummer *

    Postcode *

    Plaats *

    Ik wil deelnemen op:
    donderdag 12 november 2020

    Ik ga akkoord met de voorwaarden voor inschrijving

    Indien je nog vragen heeft, dan kun je die hier stellen.